borås och längtan..

Datum:2009-04-13 Klockan:18:48:26
Hejjsan ! , vaknade vid tio idag. jag och ellen gjorde iordning oss och åkte sen till borås, staden som de alltid regnar i ? eller inte :p hahah, inte idag iallafall ;) . köpte ett par shorts från gina tricot , ett par skor från skopunkten och en näs piercing.  kommer kanske bilder på de sen. ellen köpte en fin tunika, jag har en likadan ;)  . Va ute med sara och ellen innan,, men nu har ellen åkt hem och sara också :( . ska också snart hem till ambjörnarp .  Imorgon är de skola och jag längtar verkligen INTE , nej usch. har vart skönt med lov utan att tänka på skolan, bara koppla bort de. jaja.. ca 8 veckor kvar till sommarlov, räknar vettu ;) , längtar också.
Hoppas denna veckan går fort, moahahah ! :D längtar till helgen (a) .
Nä nu ska jag åka hem ! ,
pussar , :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback