denna dag !..

Datum:2009-04-25 Klockan:23:23:14
Hejj !.
jadu, den här dagen har vart i full gång kan man säga `? :p hahah, . började med att vakna vid nio tiden, duschade och gjorde iordning mej, sen tog jag mamma och jocke bussen ner till marknaden, åt frukost på ett ställe och sen mötte jag steffi, becka, olivia, sanna, och andrea :)) , gick med dom till tivolit och sen gick marknaden fram och tillbaka. Sen åkte jag med mamma och jocke till ikea i gbg, köpte typ säng, bord och lampor, när vi va klara så skulle jocke åka och pumpa däcken men jag och mamma satt ute och vänta typ en halvtimma på han och då va dt typ hål i 3 nya däck? ;o, men de gick typ ändå, men de tog tid för han skulle ta av alla däcken och sen sätta tillbaka dom o blabla, men sen när vi skulle packa in varorna så va de typ bordet? eller någon möbel som va för lång, och de va bara 5min innan ikea stängde så jocke va tvungen att springa in och hämta snöre och binda fast bagaget ? aja nått sånt, så jag fick sitta fram i mamis knä :p hehe,. sen tillslut va vi hemma vid halv nio som inte va riktigt meningen, om vi hade kommit hem i tiden som va menat så skulle vi vart hemma vid sju.. när vi kom hem grilla vi fisk och åt, kollade på tv. nu sitter jag här. imorgon ska man åka hem :(( , usch! . men går ju bara i skolan 3 dagar sen ledigt och då blir de att åka till ed på onsdag igen :). braa dag ! ;D
ha dt!<3, pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback