denna dag..

Datum:2009-04-23 Klockan:18:21:48
Hejj.
den här dagen har vart lugn, solade ute innan och de syns lite faktiskt :)), åkte sedan med och hämtade den nya bilen, gick in på karlsons också, mami köpte lite saker till mig som t.ex toffsar och en sjal som va röd med vita prickar, tänkte jag kunde ha den som ett hårband som jag brukar göra med sjalar ;p , köpte varsin tidning också när vi handlade, kom hem, satt ute och läste våra tidningar,hämtade jocke, och nu sitter jag här.  imorgon blir de nog att vara med steffi som sagt :> , resten av kvällen kommer tillbringas framför tv:n med en kopp te ! :) .

ha dt!<3,pussar :*
                                                                        vissa stunder känner jag mig värdelös, vissa stunder känner jag mig inte värd att leva, vissa stunder känner jag mig inget värd, men jag försöker förtränga och inte tänka på de. jag blickar framåt och lämnar de förflutna... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback