my day

Datum:2009-04-12 Klockan:13:02:51
Hejj ! . somnade i soffan inatt, pappa väckte mig sen vid halv tre. sov till halv tolv idag så fick lite smått panik när jag vakna, ville ju inte sova så himla länge, menmen. pappa och nora va ute. bara jag och min minsta syster hemma så jag duschade och åt frukost. Nu sitter jag här och dom har kommit hem. Mycket fint väder idag också ! :)) , så de blir väl att vara ute idag. Kanske ska sova över med ellen idag och de längtar jag efter för jag har inte träffat henne senn vi slutade skolan för lite mer än en vecka sen ! :o , ellen är min korv sådeså :)) . Nu ska jag göra iordning mig och sen gå ut !.
Ha dt bra ! pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback