så kan de va..

Datum:2009-04-21 Klockan:17:04:19
Hejjsan !, har inte bloggat senn helgen nu.
i söndags skulle jag ju lämna in datorn, men när jag satt där och sminkade mej och fixade håret så fixade jocke vårat 3-mobila bredband, så de funkade till hans dator och då kom jag på att vi kunde testa de i min dator också.. och va hände?.... jo de funkade ju ! :D , så de är inte fel på datorn :)) härligt ! slapp som sagt åka in till borås. skolan har annars vart bra, måndagar är ju inte så roliga .. menmen.
Jag är sjuk och mår som sagt inte bra, ska inte till skolan imorgon.. vill inte prata mer om de.
I helgen blir de marknad i ed ! :)) ska vara där i helgen, på fredag kanske jag kommer till skolan i ed och är med en stund. Kul med nya vänner också (a' ,
oo idag hade jag, stina och ellen världens skratt ! :o när vi skulle gå från hemskunskapen så är ju stina sån typ som gillar att prata på ett utländskt sätt ( typ som om hon har svårt för svenska) och hon låter så j*vla rolig xD så typ ropa hon på några som vi kände då och pratade sådär roligt så de slutade med att vi låg på marken och skratta ! x) omg va kul de va ! :)) , nej stina är inte rasist :p och inte jag och ellen heller iaf någon undrar.  bloggar nog i bilen imorn.
Ha dt!<3, pussar :*
                                                      klump i magen och nervositet ;s.. < 3 ,,
ny bild
kommentarer vore ett stort + !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du är helt otroligt duktig ;D

Älskar dej som faan , <333

du betyder mest! <333

Datum:2009-04-21 Klockan:17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback