TORSDAG

Datum:2009-04-16 Klockan:20:03:43
Hejj ! . jag har inte kunnat blogga, har inte haft dator men idag så kom jocke ( låtsaspappa ) och han hade dator med sig som tur var ! :)) , skolan denna veckan har vart bra fast inte så kul.. menmen man överlever ;) . igår va jag i svenljunga och bada med stina, de va en äcklig pedofil kille som kollade på mej och stina hela tiden och sen när vi skulle gå till omklädningsrummet så kollade han med en äckelblick och vinkade ;o, äckel.. idag trodde jag att jag va sjuk först, mådde illa, eller jag brukar vakna med illamående men sen efter ett tag går det över och som tur var så gjorde det de idag med, bara att jag har extreemt ont i nacken ! :o och jag vet inte varför.. Idag när jag kom hem så gjorde jag inte alls mkt, åkte med mamma till tranemo och handlade och lite annat sånt.. Så ringde pappa innan och fråga om jag skulle göra något speciellt imorgon efter skolan, och nej de skulle jag inte, så fråga han om jag ville följa med till borås, självklart ville jag de (a) men jag fick inte reda på vad vi ska göra "de får du se.." skrev han ^^, höhö.
nu äre 8 veckor kvar tills sommarlov, 8 veckor kvar tills jag flyttar och lämnar vänner och andra anhöriga... de låter sorgligt när man tänker så.. kommer säkert fälla tårar på skolavslutningen!? ;o , att lämna ellen är de svåraste. I helgen händer inget speciellt tror jag .. Snart kommer nog lite bilder hoppas vi ! :D.
Ha dt!<3, pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback