bakdag !

Datum:2009-08-10 Klockan:16:25:19
hejj på er söötnosaar ! :) ♥

Inatt somnade jag och ellen vid fyra. vaknade vid nio av mitt alarm, men somnade om till tio, stina skulle kommit halv tio men hon kom vid tio istället ;) .
stina och ellen började baka medans jag och pappa åkte till kommunen, sen till skolan och skriva in mig där, hämtade tröjorna ( bilder kommer på dom :D ) sen in till ica och handla mer ingridienser till bakandet.
vi har bakat 4 olika sorters muffins: kladdkaksmuffins, blåbärsmuffins, hallonmuffins och citronmuffins med frosting.
och sen kommer min faster med hennes kille och barn ( elita ) hit och fikar :D.
vi kanske borde starta café ? :) haha, ni får se bilder sen för vi har maaassaaa bilder att visa faktiskt ;).
men nu ska jag göra iordning mig !

xoxo, N. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback