dagarna i borås, back home again

Datum:2009-08-06 Klockan:23:34:22
Hejj på er ! :) ♥

Igår skulle vi egentligen åkt hem, men vi stannade en natt till :). Idag så har vi gått på stan, igen ! , men vi har haft gryymt kul asså ! ♥, idag så köpte jag en stickad kofta från gina, ett hårband från gina, vita cheap monday byxor på face ( rea dessutom, bara 100kr ! ) och sen va de inget mer för den här dagen :). vi va på t-kvällen, kollade på robin bengtsson, sen va de jill jonsson men vi orkade inte kolla på henne för vi träffade några kompisar i parken istället :), sen åkte hem vid tio, nu sitter jag här hemma hos pappa.
tråkigt nog, men kul har vi haft !. imorn kommer stina igen kl halv tio och vi ska äta frukost tillsammans.
jag är inte alls trött nu, konstigt nog för de har blivit sena kvällar :p.

Hoppas ni har haft de bra !

xoxo. N . ♥

[ btw, bilder på allt jag köpt kommer imorgon ! ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback