fint väder imorn !?, hoppas de :) ..

Datum:2009-08-18 Klockan:22:06:47

godkväll !
stina cykla hem vid sju. sen har de inte hänt mkt,
jag har äntligen fixat en väska nu ! :) hihi (y)
dom har även lovat fiint väder imorn ! äntligen :D, på med shortsen girls ! , iallafall jag lär ha de, och sara, de tummade vi på, ellerhur sara ? ;) haha :) .
imorgonbitti måste jag upp lite extra tidigt för jag måste duscha, så nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova (a) .

och resten av er, sov gott !,

hoppas eran skolstart börjat bra ? :)

godnatt sötaste lääsaree ! (a) ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis, du e en av finalisterna i min veckans blogg !

så kör igång och sprid det vidare så du får MÅNGA röster :) Lycka till tjejen :)

Datum:2009-08-18 Klockan:22:06:47
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback