helg helg helg (y) !

Datum:2009-08-28 Klockan:16:54:45
hejjsan sötnosaar ! :D ♥
äntligen helg !
soft eller vad !? :D

skolan va en aning seg idag, men vi va på konsert, eller vad man ska kalla de (?) :p, de va iaf ett band som sjöng i aulan :), dom va faktiskt braa (y)
efter skolan följde stina med mig hem en stund, jag va as hungrig så jag orka inte ens skratta åt hennes sjuka skämt :p hahah,
men nu är hon och fikar med sin pappa, hennes pappa skulle berätta ngt för henne, så jag väntar tills hon kommer så hon kan berätta va de va ! ;D hihi.
fick en snabb huvudvärk bara sådär ;o , hihi knäppt, men nu är den borta.
just nu halvkollar jag på tod model, gamla repriser som man sett förr ;),
snart kommer ellen också (y) :)

xoxo, N . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback