lollo har åkt hem och jag har inget att göra idag

Datum:2009-08-02 Klockan:14:24:00
hejj söötnosaar ! ♥
[ rubriken förklarar allt ]
igårkväll så va jag och lollo ute, vi satt vid komunhuset på bänkarna där och drack energidryck och lyssnade på musik :), kollade på roliga och fulla människor som gick och åkte förbi :p, sen gick vi hem vid elva. vi satt vid datorn och kollade på film. De blev inte så att vi va uppe hela natten för lollo va super trött ^^, så vi la oss vid fyra ungefär.
vaknade vid tolv, och lollos mamma smsade henne och sa att hon skulle gå ner till samhället för hon skulle åka hem,
så jag följde henne ner.
Gick hem och duschade och nu sitter jag här. har verkligen ingenting att göra idag ! :( , tråkigt att lollo åkte hem för vi hade grymt kul ! ♥, aja
får se om jag hittar på ngt.
jo just de, ska ju även städa pappas lägenhet och tjäna lite pengar på de för imorn åker jag till borås och sover där med stina :), ska köpa en rosa adidas kofta tror jag, och bada också :).

ha en fortsatt bra dag !



den äe så najjs asså ! :D

xoxo, N. ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

din blogg var väldigt fin!

Datum:2009-08-02 Klockan:14:24:00
URL: http://musikunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback