min dag

Datum:2009-08-20 Klockan:23:00:06

hejj på er ! ♥

idag hade vi som sagt sovmorgon, så sara kom till mig vid åtta och åt frukost, sen rusade klockan iväg och vi märkte att den va 08.55 och vi började 09.15 ! så vi fick panik, sara skjutsade mig på hennes cykel, hon är verkligen galen när hon skjutsar !! :o hahah, hon trampar i backar och håller på att köra in i folk och unviker inte gupp ;) ja ni vet ju hur de kan gå då, vi kom till skolan på 4minuter iallafall, rekord ! :D .
på bilden skulle jag till expeditionen och lämna in lite papper så jag va tvungen att gå ifrån våran bild lektion och upp till korridoren och hämta pappret och sen gå dit, men då står de att dom är på möte -.- typiskt ! .
annars har resten av dagen vart bra :).
efter skolan följde ellen med mig hem, vi gick till sara och där va vi med julia och erica också :), massa skratt :D hihi.
nu sitter jag här och bara tar de lugnt, ska nog snart lägga mig.
imorgon ska vi ta kort i skolan och jag vet inte vad jag ska ha på mig ! :o, funderar på mina klackskor och typ cheap monday jeans eller ngt, aja får se de.

hoppas ni andra haft en bra dag !


xoxo, N . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback