något ni kanske inte visste ..

Datum:2009-08-11 Klockan:13:28:09
heejjsaan ! :) ♥

igårkväll satt jag och ellen ute och spelade kort, vi märkte att de blixtrade ute lite men åskan va långt bort.
vi gick in och tog ansiktsmask oc bada, kollade på wallander, helt plötsligt började de spö regna, åska och blixtra så vi drog ut tv:n, vi va så trötta så vi orkade inte kolla klart på wallander. somnade vid två.
stina kom vid nio, men jag somnade om till elva ^^ haha.
ellen har åkt och klippt sig men kommer tillbaka sen, och då ska vi laga tacos :D.
sen ska jag och pappa åka och kolla på tapeter i mitt rum,  eller jag kanske inte berättat riktigt ?
jag kan berätta lite smått varför: mina föräldrar är skilda, mamma har en ny och vi flyttade därför 26mil ifrån mina vänner, skolan, pappa,  resten av släkten, ja i princip allt, tiden gick och jag började känna en stark hemlängtan till allt jag kommer ifrån, mina vänner och allt, jag orkade ingenting och vill bara åka tillbaka hem till mina vänner och allt, jag beslöt mig nu i sommar att göra de som va bäst för mig, så att jag någon gång kan må bra, så jag flyttade tillbaka till min pappa, så just nu håller jag på att flytta och precis skrivit in mig i skolan här igen
de är därför vi ska göra om mitt rum :) .
men what ever, jag håller på att ladda upp en massa roliga och härliga bilder från igår som jag tänkte bjuda på, för jag är en sån som bjuder på en massa bilder oavsett om dom är oseriösa eller inte ! :)

hoppas ni får en fortsatt bra dag !

xoxo, N. ♥

Kommentarer
Postat av: Mimsan

HEJ var gärna med i min tävling!!! PÅ: www.mimmiscarmen.blogg.se!!!

Datum:2009-08-11 Klockan:13:28:09
URL: http://mimmiscarmen.blogg.se/
Postat av: kent

fin<3 måste varit as roligt ;) pusspuss

Datum:2009-08-11 Klockan:13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback