shit ! .. sammanfattning

Datum:2009-08-17 Klockan:11:54:48

hejj på er ! ♥

förlåt förlåt förlååååt ! ;(
jag har inte haft tillgång till dator och haft helt fullt upp !
men men ..

i lördags mötte jag upp farmor farfar och elita i gbg, skulle egentligen till liseberg men de va så dåligt väder så de blev busfabriken istället, när jag kom hem så fick jag se mitt ny tapetserade rum och de va jätte fiint verkligen ! :D ni ska få se bilder :), på kvällen sen gick jag till stina där ellen va och vi förberedde till kräftskivan :), sen sov ellen hos mig.

igår gick jag och ellen till stina på morgonen och fortsatte att förbereda till kräftskivan som började kl fem, de va kul ! :D blev alltså lyckat :) ellen sov hos mig


idag så kom stina till oss och vi bara slappar :), vi ska nog se på någon film snart.


[ så här dålig uppdatering ska inte få hända igen ! ]


hoppas ni haft de bra ! , och snart är de skolstart för vissa ! , vi börjar skolan imorn.

xoxo, N .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback