underbar kväll/natt med ellen och stina ! ♥

Datum:2009-08-29 Klockan:12:31:22

godmorgon ! ♥

har haft de uuuunderbaaart kul med ellen och stina ! :D tack för en mkt lyckad kväll/natt.

kl halv tio cykla vi 3 ner till ica på en cykel ;) hahahah såå kul vare asså :D, vi mötte några som hade fest på vägen också och dom ba " tjoohoo va coola ni är då !, vi har fest ! " eller något sånt sa dom :p hahah, sen när vi kom hem va vi typ as trötta och bara kolla på tv och lyssna på musik, men sen piggna vi till och spelade kort. ellen och stina dansa till en rolig låt ;) mkt bra :D. sen "klädde" vi ut oss också ;p , höhö.

la oss vid 2-halv3. vaknade vid elva, åt frukost och nu sitter vi här. stina och ellen har duschat och nu är de min tur ! ;D,

have a nice day !

xoxo, N . ♥

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Rolig design :) Inte som alla andras utan verkligen något eget!! Det gillar jag



rösta gärna på mig i denna tävlingen om du vill..



http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment



du skulle göra mig så otroligt glad :) jag är nr2!

Datum:2009-08-29 Klockan:12:31:22
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback