vi bjuder på oss själva och har roligt framför kameran när vi väl har lust .

Datum:2009-08-07 Klockan:23:21:07
rubriken säger allt,
nu kommer de en maassaa bilder, även roliga och helt oseriösa, bilder som har tagits i veckan i borås :) :




vi diggar solglasögonen (H)

skorna till vänster är mina (a) stina har likadana, skorna till höger är ett par skor som stina gärna vill ha ;p

jag och stina va idomin indianer :D


gulligt redigerade bilder ;p

sen var de dags till att prova kläder ;d :


sjukt söta blusar från indiska för 300kr ! ;o köptes inte tyvärr för pengarna va slut
btw: jag ser sjukt kort ut men de kan bero på för att stina står på 10cm klack och jag barfota ;p

en annan söt tunika från indiska :)


köpte den gråa stickade kofta på gina tricot :)


kollade även på robin bengtsson på t-kvällen

detta va alla bilder :), [ eller nejnej inte exakt alla som vi tog, vi har tagit 183 bilder denna veckan ^^ hahah ]

Kommentarer
Postat av: amanda

isf kan jag säga att vi har likadana kofter från gina tricot fast jag har svart för köpte den när jag var i göteborg:)

Datum:2009-08-07 Klockan:23:21:07
URL: http://afolke.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå, det får du, hhe=)

Datum:2009-08-07 Klockan:23:21:07
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback