åkt bil heeeela dagen.

Datum:2009-12-06 Klockan:20:38:55
hejsaaan ♥

igårkväll orkade jag inte med datorn mer,
så jag bara stängde av den,
sen glömde jag av att jag inte bloggat och
inte kommer att göra de resten av dagen..
så de förklarar saken varför de vart så
'bad update'
;p
somnade till hög, dunkande, kass musik från den där
j*vla puben.. hehehh.

vid sju gick man upp i morse,
gjorde iordning mig,
packade ihop allt, städade iordning lägenheten,
och sen åkte hemåt.
har åkt bil från typ 8 eller halv nio (?) nått sånt,
till halv sju ikväll (!)
jag har inte alls problem med att åka bil eller så,
tycker de är ganska soft,
men de är mkt bättre att åka på natten om man ska åka
så långt, för då sover man ändå bort de mesta av tiden
+ att my ass somnar hela tiden när jag sitter ner för länge, hehehh :D

när jag kom hem tog jag på mig myskläder och satte mig vid datorn,
men orkade inte skriva just då för hade inte ätit på typ 6timmar.
men nu har jag iaf fått i mig nått^^
sitter och halv kollar på vem kan slå filip och fredrik
.
imorn äre skola och jag orkar verkligen inte detta :(
h a t a r
måndagar i skolan!.
menmen, bara denna vanliga skolvecka,
sen bara en vecka till där på, men de blir nog inte en riktig
skolvecka de..

hoppas att ni iaf haft en bra dag,

bilder kommer i nästa inlägg..

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar; haha jag började idag så du är inte ensam, ullared är ju toppen att leta julklappar på :) hur har din dag varit? :)

Datum:2009-12-06 Klockan:20:38:55
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback