allt innan jul.

Datum:2009-12-10 Klockan:19:41:52
hejsan! ♥

jag orkade inte skriva igår.
men jag kan säga att ellen kom till mig och sov hos mig,
vi satt i köket och snacka och skratta i typ 2timmar (y).

mkt segt att gå upp idag,
de första man gjorde när man kom till skolan va matteprovet,
kändes som om de gick bra iaf.
annars va dagen tråkig,
hatar torsdagar, + att jag glömde min bildläxa hemma och den
skulle va inlämnad senast idag..great..
sista lektionen va idrott men då gjorde jag ytterliggare ett prov,
i idrott då, och jag va ett enda jävla poäng i från MVG ;o
så alltså så gick de bra ändå på sätt o vis.
efter skolan följde ellen med mig hem.
vi typ åt, kollade på tomten är far till alla barnen.
sen åkte hon hem. 
och jag sitter nu här och borde egentligen göra klart min so uppgift
som ska va inlämnad imorn, är nästan redan klar med den, 
eller ah en fråga kvar.
och så ska man göra en utvärdering till slöjden också som ska va inlämnad på måndag,
och kemi läxa tills imorn
och kemi prov på onsdag, och fattar verkligen såhääääär mkt av de -.- -
allt ska va så stressigt innan jul, massa inlämningar och noga med att allt ska in
så tidigt som möjligt nu när dom skriver betygen o allt.

yesyes, är skit trött verkligen.
men ska strax äta och sen se om de är något bra på tv:n.

hoppas ni haft en bra dag
[lika stressigt innan jul för er också? ]

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Bra jobbat kul kämpa på.

Betyg nu då!! puss kram älskar dig

Datum:2009-12-10 Klockan:19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback