rosa lugg och bilder.

Datum:2009-12-31 Klockan:11:58:02
godmorgon *

mkt mkt mkt nice kväll/natt jag och ellen hade :D

vaknade vid elva. datorn har stängts av flera gånger så har fått
börja om med allt flera gånger (!)
menmen. snart ska vi äta, göra iordning oss och dra till borås i think.

hoppas ni får en bra nyår.





smexiga bilder på mig och ellen från igår,
parfym reklam och allt
:DD

btw, igår när vi bada så upptäckte jag att jag glömt ta bort
spännet i luggen..
nellie: ehm..ellen, mitt hår är rosa!
ellen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! så jävla kul :D
nellie: men vafaan...
hahahahah, mitt spänne hade färgat av sig.
har fortfarande rosa i luggen :( hehehh.

puuusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jasså, va bra :) tvättar alltid med oparfymerad tvål på morgonen och koksalt på kvällen :)

Datum:2009-12-31 Klockan:11:58:02
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback