duktiga flickor.

Datum:2009-12-21 Klockan:14:08:04
Efter att sara hade haft gymnastik kom hon till mig och ellen igen.
vi kollade på tv, sen vid halv tio cykla vi ner tll ica^^
eller aa ellen skjutsade mig och sara :D en aning halt men de funka
(y)
köpte lite mat och kakor :DD hehehh.
när vi kom hem fixade vi mat, satt och kolla på ngn film på femman och
kollade på massa kriminal serier.
sen fick sara damp och inte kunde sitta still
:].
gick och la oss vid två eller nått.

idag vaknade vi halv nio av att farfar stod utanför
och plingade på dörren as länge bara för att låna pappas
bilnycklar ;o
jag somnade om sen men ellen och sara gick och kollade på she's the man.
vaknade vid elva igen.
& vi har faktiskt vart duktiga med, diskat, städat, och jag har städat mitt rum,
sjukt stökigt va de, låg kläder på hela golvet så man såg knappt ngt av golvet^^
stackars dem nya grannarna som håller på att flytta in precis under våran..
dom fick höra massa hög musik idag :D
men sen åkte ellen hem, och nu sitter jag här med sara.
kanske ska till gislaved så att linn kan lägga i mer slingor i håret.
+ att jag måste boka tågbiljett till mamma..

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback