ellen som bloggar :D♥

Datum:2009-12-23 Klockan:15:11:41
hejsan! ♥

inatt sov jag hemma hos nellie,
blev inte så sent för båda var väldigt trötta.
gick upp vid 9 typ och sen åkte nellie till tåget och
sen vidare upp till hennes mamma och
jag stannade hos nellie, har bara kollat på tv och film hela
dagen hos nellie, :)

sa hem vid fyra, och imon är de faktiskt julafton
jag och nellie kunde inte fatta de så vi gick runt i lägenheten
och sa .- imorn är de julafton
          .- imorn är de julafton

hahah ;p

Nellie bli inte arg när du ser detta men jag är
ju inne på din data och så fyllde jag i e-postadressen och då kom
ju lösenordet fram, de lockade mej (a)

just de ja, nellies pappa kom hem med 4 choklad kartonger innan,
.- ta för dej ellen, känn dej som hemma !
:D
( de gör jag)

heeeeejdå :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback