good day

Datum:2009-12-17 Klockan:17:24:44
heeejsaaan *

denna dagen va bra (y)
de började med "vem vill bli miljonär"
fast nu hette de istället "vem vill bli biljonär"
och anledningen till de va att om man svarade rätt på frågorna vann man
massa såna där ahlgrens bilar, hehehh :D
sen fick vi frukost. Efter frukosten gjorde vi typ samma sak igen fast med andra frågor.
Sen skulle vi till idrottshallen och göra massa samarbetsövningar, man skulle försöka
klara alla 6 stationerna på 10minuter.
sista stationen skulle man iaf få en lapp på ryggen och så skulle man skriva sitt namn på,
sen skulle folk gå och skriva en massa komplimanger till varandra,
och man fick inte ta av lappen innan de va slut i hallen, 
de som är creepy är att man inte vet vem som har skrivit vad ^^
 [se bild på vad folk har skrivit om mig ]
sen vare lunch. efter lunchen skulle vi kolla på film,
de va seriöst den S.Ä.M.S.T.A filmen jag sett! :o
"gudarna måste vara tokiga" eller nått sånt hette den,
den hade verkligen ingen handlig alls.
sen slutade vi. sara och ellen följde med mig hem.
sen skulle sara till gislaved, jag och ellen kollade på one tree hill.
o nu sitter vi här och inte gör mkt alls.
ska till farmor sen för hon fyller år idag.
sen måste jag slå in lite mer julklappar,
kolla vad jag ska ha på mig imorn på avslutningen, har en del att välja på
så detta kommer ta lite tid ;p
btw de är iskallt ute verkligen ;o



hoppas ni haft en bra dag (y)

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: saraemilia

sv: som tur va hitta jag den klänningen jag ville ha :D<3333333333333333333333333

Datum:2009-12-17 Klockan:17:24:44
URL: http://saraemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback