hos mamma.

Datum:2009-12-23 Klockan:16:38:55
hejsan *

såg att ellen gästbloggat lite :p och nej jag blir inte sur på dig för de :D.
hon har ju redan skrivit lite om dagen o så, så slipper jag skriva de då en gång till^^

kan ju säga de att jag va sjukt trött i morse.
men tågresan gick bra,
inte lika drygt längre, bara man sysselsätter sig med lite musik i handsfree
eller läser en tidning eller lyssnar på andra människor som snackar :p.

kom fram 14.15 typ. åt när jag kom hem till mamma,
sen kollade på när nora och thelma körde wii fit.
nu sitter jag här och lyssnar på musik på spotify (y)

imorgon är de julafton, kan knappt fatta de ;o
detta året har gått så himla fort, men de har vart ett bra år ändå.

och jag vet att jag är kass på att lägga upp bilder o.s.v
men pappas kamera är dålig och de blir inte att jag tar så mkt bilder
med mobilen heller.
men jag ska försöka att bli bättre.
men julbilder kommer, de kan jag lova 
:]

puusss, n. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback