inte haft sovmorgon en enda dag hittills!

Datum:2009-12-25 Klockan:20:15:34
Sitter nu hemma hos pappa.
dom andra åt mat innan, men jag kan säga att mat är de sista jag är sugen på
just nu!, usch. tur att man bara äter julmat vid jul^^,.

Kollar på ensam hemma 1 nu. syskonen fick alla ensam hemma filmerna
i julklapp :). allra bäst är 2:an, så ska se på den sen (a)
något jag stör mig på är att jag måste till kyrkan imorn! -.-
på någon j*vla mässa i 2timmar, + att de är kl 10på morgonen.
jag har inte haft sovmorgon en enda dag på hela jullovet hittills :(
och de lär de ju inte bli imorn heller..
men som tur är så ska ellen dit imorn med, så ska försöka ta mig igenom
dom 2timmarna^^,.
sen blir de nog att ellen följer med mig hem en stund.
och vid fem ska vi till farmor och farfar och få julklappar av pappa, lena, farmor&farfar. (y).


Kommentarer
Postat av: Maja :)

var gärna med i veckans blogg!

Datum:2009-12-25 Klockan:20:15:34
URL: http://designrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback