inte vart hemma så mkt idag

Datum:2009-12-01 Klockan:22:41:38
hejsan, ♥

sorry, dålig uppdatering idag..
tur att jag har bra bortförklaringar ;)

skolan idag va tråkig.
spanska
hål
{sara fick sitta och hjälpa mig med den där jävla bildläxan HELA hålet!!. men tack för hjälpen sara (a)
idrott {matta/hopp va de, och jag äger på att stå på händer och uppslag med raka ben, höhöh ;p]
lunch
klassråd
matte
biologi
och efter skolan gick jag emelie och ellen till willys för att köpa
ngt att äta,
vi väntade nämligen till kl fyra i simhallen för vi skulle bada.
mkt kul med er tjejer (y) ♥
sen åkte jag till farmor och farfar och åt, pluggade.
sen vidare hem och pluggade -.-
dum som man är så hade jag missuppfattat en sak,
jag trodde vi skulle åka inatt till åre,
men de är imorn natt^^ höhöh,
alltså skola imorn,
vilket betyder att jag inte missar kemi provet
;o
seriöst, jag har pluggat i typ 3timmar sammanlagt
men kan ändå inget.
menmen, hoppas ni andra haft en bra dag.

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, låter som en bra kväll ;D

Jag har pluggat och suttit vid datorn :)

Datum:2009-12-01 Klockan:22:41:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback