jullov :D

Datum:2009-12-18 Klockan:16:21:07
äntligen jullov! :D

jag trodde jag skulle somna i tid igår.
men nej så blev de inte, kvart över elva igår kväll
kom jag på att jag glömt sätta på mina lösnaglar så jag bad pappa hjälpa mig, hahahh
:]
ni ska bara veta hur jävla ont jag har de nu!, alla mina nagelband har svullnat upp,
får knappt på mig kläder eller knappt kan skriva på datorn
:(.
btw imorse kom ellen hit, jag hade inte klarat igenom morgonen utan hennes hjälp
med tanke på mina naglar..

när vi kom till skolan gick vi sen till kyrkan.
efter kyrkan gick vi tillbaka till klassrummen och fick våra betyg.
sen slutade vi.
ellen sara emelie och emma följde med mig hem,
vi fikade och öppnade julklappar.
kollade på "the ruins" [ som jag och ellen sa att vi aldrig me skulle se, men vad gör man inte för sina vänner
;]
sen kollade vi på ytterliggare en skräckfilm, "kallt byte"
sen åkte emma hem.

och nu sitter vi här, kollar på one tree hill.
ellen kanske ska sova hos mig inatt, annars vet jag inte vad jag kommer hitta på,
ingenting antar jag..

hoppas ni haft en bra dag (y)

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: saraemilia

finare nellie (:<3333333333333333333

Datum:2009-12-18 Klockan:16:21:07
URL: http://saraemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback