myyyyycket bra kväll/natt.

Datum:2009-12-29 Klockan:17:19:49
hejsanhejsan. *

[
sorry för att jag inte uppdaterade igår och inte förens nu.
men igår åkte jag ellen och sara till borås.
gick i massa affärer och åt på thai silk
(y)
och sara upptäckte en mkt äcklig person på thai silk så vi tappa matlusten,
hahah
:D
hittade en hel del faktisk.
och och och ooooch, jag och ellen tog 2 hål i ena örat på uvx i borås
:D
hahah, inte ens planerat att vi skulle göra de men de blev ett litet ryck :]
köpte iaf:
en tröja
en kofta
ett 'bas' linne
underkläder
en topp till nyår
skor
tagit hål i örat
jah de va väl de. vid fyra åkte sara hem.
men jag och ellen stanna kvar i borås och tog bussen till knalleland.
gick där lite, fikade och sen åkte till resecentrum och tog bussen hem
vid 18:15.
När vi kom hem åt vi och sen kom erica och sara.
vi gick ner till ica och köpte godis. sen hem till mig igen,
sara va trött och hade ryck :) .
kollade iaf på kallt byte 1 och
kallt byte 2
andra filmen va helt cp. och äcklig.
vid hal tre gick pappa upp för han skulle köra några till landvetter,
men då låg vi fortfarande och kollade på film.
somnade väl vid fyra och ericas alarm ringde åtta,
hon skulle till hestra och åka skidor.

E
fter hon åkt så va ellen och sara as trötta.
men jag hade piggnat till och började städa mitt rum,
de såg seriöst förjävligt ut, har nog aldrig haft så stökigt förr^^
man såg knappt golvet + att de låg typ godis och massa på golvet också.
men vi va så duktiga så. dammsugade och allt :D.
S
en gick sara hem, så jag och ellen kollade på ensam hemma 2 och ensam hemma 4.
och efter att hon åkt så gjorde jag iordning mig lite.
pappa fyller år idag så de kommer lite folk hit snart.

och bilder från igår/idag kommer i nästa inlägg.


puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback