nattbloggning

Datum:2009-12-28 Klockan:02:47:35
nattbloggning ja.

eftersom jag inte hunnit skriva förens nu, har inte vart hemma.
men när ellen kom så åkte vi till ica, köpte godis.
och när vi va där så mötte vi sara och erica så vi stanna där med dom,
satt vid fiket och snacka o skratta^^ satt typ där i 1timme om inte mer.
sen gick vi hem till mig, roligast va ju nästan hemvägen^^ 
fast de behöver vi inte ta upp här, hehehh 
:D.
men när vi kom hem till mig så kollade vi på film, fast sen dog datorn.
och sen hände lite saker som vi heller inte behöver ta upp här,
men vi satt iaf i badkaret i typ 1 ½ timme..
vid ett (på natten) följde vi erica hem.

när jag och ellen kom hem igen åt vi.
nu sitter vi i sängen och ska strax sova. måste ju upp senast nio imorn bitti,
bussen går vid tio.
och som tur är kan sara följa med + sova hos mig imorn (y)
när vi kommit hem imorn blir de att va med erica och kanske också sova över :]
[ m
kt rolig kväll/natt iaf.

godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback