onsdag.

Datum:2009-12-02 Klockan:16:23:51
hejsan, ♥

skolan idag va helt okej tyyyp.
förutom att kemin och so:n
usch, vet inte hur kemi provet gick egentligen,
på so:n pratade läraren bara om massa i typ 1½timme.
efter skolan gick jag och mötte farmor&farfar, lena, jompa
och elita på fiket.
nu sitter jag hemma hos farmor och farfar,
har provat ett par byxor och hämtat ett par leggings som jag ska
ha med mig.
åker ju inatt vid 02.00.
ska strax hem till mig,
ikväll kanske de blir att kolla gymnastik uppvisning.

hoppas ni andra haft en bra dag (y)

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ja det är ju tyvärr segt i skolan rätt ofta :/ Hur är de annars? :)



Min dag har varit bra, tog svinis-sprutan, har du gjort det? :)

Datum:2009-12-02 Klockan:16:23:51
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback