saras blonda natt, nellies härliga skratt.

Datum:2009-12-22 Klockan:01:03:19
efter att jag vart hos linn och färgat håret åkte jag hem.
håret blev bra, bättre än vad jag trodde de skulle bli.
men i bilen på vägen hem skrapade jag 2 lotter och vann 100kr.
höhöhh
:D.
vid sju gick jag till sara, bakade julgodis och laddade ner 2låtar.
sen frågade farfar om vi ville åka och bada i svenljunga typ halv nio på morgonen ;o
men visst de ska vi så sara fick sova hos mig bara för de
;p

när vi kom hem till mig satt vi och kollade i skolkatalogen.
jag skulle leta upp några kort i en låda och dom låg längst ner verkligen
så den lådan blev även städad^^,
och sara är så jävla körd så man skrattar år henne
:D

*sara sitter och kollar i en SOLO tidning.
Sara: omg!...
Nellie: vad??
Sara: brad pitt har skägg! :(
Nellie: asg* x]
Sara: men vadå han va ju snyggare utan :(
Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

en stund senare skulle sara värma tomteskum i mikron*
Mikron står på 00.16
Sara: någon har glömt att trycka på stop här för den står på 00:16..
Nellie: jaha...
Sara vrider på 30sekunder,
En stund senare,
Sara: jahaaa de va klockan som stod på 00.16 ! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAH

så jävla kul är den människan
:]

just nu sitter hon och kollar på alvin och gänget^^
och btw så gillar jag saras leggings som jag har på mig :D

puusssss heeej,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback