underverk.

Datum:2009-12-19 Klockan:22:24:42
hejsan

la mig vid halv fyra inatt.
har ändå inte kunnat sova innan dess men sen somna jag tillslut.
gick upp halv nio. duschade, gjorde iordning mig, åt,
åkte till alinas och kollade om dom hade medel mot mina naglar,
men de hade dom inte så får prova med aceton.
åkte sen in till borås, hälsade på cleo och sen skulle pappa leta efter julklappar.
hittade inget och hade inga pengar men pappa köpte en tröja till mig
(y)
sen åkte vi hem.

ellen kom till mig, vi åkte ner och köpte godis, sen bada typ aslänge och satt
och prata.
sen åt vi lite, klädde granen.
och ellen är ett underverk :D

och nu sitter vi här. jag kan knappt skriva för de gör så jävla ont.
svullnaden har inte släppt, men om de inte är bättre imorn måste jag ta bort dom.
om jag ens får bort dom..

hoppas ni haft en bra dag.

puusss, n. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback