affären - stina (?) :) ..

Datum:2009-07-26 Klockan:16:36:19
Tvingade mejj själv att följa med pappa och syskonen ner till affären, köpte hår npackning, de behövs till mitt hår, haha :) blekte de nämligen 2 gånger idag eftersom den mörka färgen inte riktigt ville gå bort .
jag vet inte om stina kommer till mejj sen (?) :)

blir även så jävla depp på anonyma som kommenterar en jävla onödig taskig skit ! -.- , kallar en omogen när man inte ens vågar skriva vem man är, anonym med andra ord, de låter ju jävligt moget ? , get a life ! .

Kommentarer
Postat av: M

Äh, skit i de anonyma personerna. Vågar de inte stå för vilka de är, då är det bara omogna personer som tror att de är tuffa. Okej, jag är väl också ganska anonym, men jag känner ändå inte dig. Och jag skriver ju bara snälla saker ändå om söta dig och din fina blogg =P

Datum:2009-07-26 Klockan:16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback