bloggtorka !? :o ..

Datum:2009-07-02 Klockan:19:13:19
Hejjsan! ♥

Och förlåt för en dålig uppdatering !, har nästan aldrig behövt skriva de, usch de känns inte så speciellt bra ;/ ..
menmen, Har inte vart hemma på hela dagen förutom nu, har legat på stranden och stekt ! (h) bränt mig på axlarna. Har nyss ätit, vet inte vad som händer ikväll faktiskt, inget speciellt tror jag :).
På Tisdag åker jag till olofsbo till min saknade ellen ! :D<3, stannar från tis-sön , men de klart att jag ska blogga nästa vecka ändå ! :), tur att man har en liten dator som är lätt och smidig att ta med ;) .

Hoppas alla haft en bra dag och en fortsatt bra kväll ! :]

Kram !, N.♥

Kommentarer
Postat av: SaraEmilia

sv: hahahaha vet ;) men hon gjorde de ;D<333333

Datum:2009-07-02 Klockan:19:13:19
URL: http://saraemiliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback