filmtime

Datum:2009-07-21 Klockan:13:30:53
hejj på er sötnosaar ! :) ♥

idag sov jag ända till halv tolv, åt frukost, gjorde iordning mig och åkte ner till biblioteket och hyrde 3 filmer :),
high school msical 3 ( har sett den men mina syskon ville se den ) , bara bea och save the last dance .
senare ska jag nog träffa becka och steffi :) . nä nu ska jag kolla på någon film, hörs !

Ha en bra dag !

xoxo, N.♥


[ provade webcameran häromdagen, den va inte den bästa precis, men funkar helt ok annars ^^, ]

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej! Fina bilder i headern :) & ditt citat "var dig själv, det finns redan så många andra" är jättebra! :) så tycker jag med!



Om du känner för att svara på denna kommentar så svara gärna som en kommentar i min blogg. Men undvik gärna "Svar:..."

Det är roligare att få en kommentar om vad du tycker om min blogg, eller om något som du tyckte var bra/dåligt med inlägget..



Hoppas du haft en bra dag!

Datum:2009-07-21 Klockan:13:30:53
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: M

Åh, hur var Bara Bea? Det är väl den där norska ungdomsfilmen som kom för några år sedan? Jag har funderat på att se den. Kom gärna med ett omdöme vad du tyckte om filmerna sedan.



Och din blogg är så fin och du är så söt :)

Datum:2009-07-21 Klockan:13:30:53
Postat av: eemma

har frågestund nu, ställ gärna en fråga :) kram<3

Datum:2009-07-21 Klockan:13:30:53
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback