flyga in i väggen, hahah

Datum:2009-07-10 Klockan:01:15:27

nattinlägg .
hejjsan hejjsan, sitter här med sara och ellen och käkar godis :).
innan va vi nere och käka pizza :) mumsigt som faan, och rekord till mejj för jag åt upp hela pizzan förutom kanterna ! :D wiho (y) , aja.
Men kvällen har gått åt till att skratta,skratta,skratta och ännu mer skratta ! :D, har nog inte skrattat såhär mkt på länge asså x). För de första så sminka sejj sara som emo, jag och ellen världens fjortisar, sen tog vi en massa kort, sen tog vi kuddar under tröjan så vi blev as feta, och så skulle jag och ellen göra den dära jalla jalla grejjen som dom gör på den filmen ? hahah :p asså man hoppar upp i luften och stångas med magarna, och när vi gjorde de flög jag in i väggen xD HAHAHAHAH, shit va vi skratta, hihihih :).

åh vad skulle jag göra utan ellen och sara egentligen !?, :> <3

sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback