fredag !

Datum:2009-07-31 Klockan:21:01:10
Hejj på er ! :) ♥

inatt så jag och sara oss vid kvart i fyra.
jag ställde klockan på tio eftersom ellen skulle komma vid elva, men ingen av oss orkade gå upp och göra iordning oss eller äta, så vi låg i sängen när ellen kom :p haha.
vi gjorde inte alls mkt, sen gick sara hem och åt och kom tillbaka sen igen.
men sen va hon tvungen att gå hem igen vid halv fyra. då gick jag och ellen ner till ica för att möta jonte,
vi satt inne i ica, sen gick vi till någon tråkig lekplats, kallt va de ute också efter en stund, men kommer ni inte ihåg att jag skrev ' jag och ellen har kul vart vi än är ' ;) hahah, that's true !,
vi hade värsta flummet när vi va ute, alltså min och ellens humor är bäst och knäppast :). men what ever.
sen dansade jag och ellen tango på gräsmattan, men de slutade att vi låg på backen och asgarvade :D , hahahha.
sen åkte hon hem vid halv sex ungefär, jonte drog också hem sen.
satte mejj vid datorn men sen hörde jag att de plingade på dörren, och då kom lollo och fillan :) ♥
vi snackade, kollade på tv och sen åkte dom hem med moppen.
men snart ska jag och pappa hämta lollo för hon ska sova hos mejj :dd .

ha en braa kväll !


ellen skulle kolla hur mkt hon vågade hälla i juice :d hihi.


shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback