kul vart vi än är :D

Datum:2009-07-30 Klockan:17:08:16
Hejjsan ! :) ♥

jag och ellen har haft jättekul hemma hos henne ! :) , fast vi har alltid kul vart vi än är ^^,
vi la oss vid fyra ungefär ( på natten alltså :p ) och innan dess sa vi " nä nu får vi inte sova ända till klockan ett för då sover vi bort hela dagen " , och gissa när vi vaknade ?, jo kvart över ett ! shit asså, de va ju inte meningen men skönt att sova ut iallafall :p.
Nu är jag hemma hos pappa, men sen kommer ellen och hennes mamma och hämta mejj igen för då ska vi åka in till borås, torsdagskväll idag ju :), gå i affärer men jag har nästan inga pengar :-( , då är de inte lika kul .. menmen .
vi ska nog inte sova över idag, tyvärr. för ellen åker till olofsbo imorgon, kanske hinner vara lite imorgon innan hon åker, sara kommer imorgon också ! :D, så om jag har tur så kan hon slagga hos mejj inatt ;) hahah.

ha en fortsatt bra dag !

xoxo, N. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback