nellie=mästare på att baka ! :D

Datum:2009-07-19 Klockan:22:26:54
Jag är mästare på att baka ! :D
från kl 17.20 till kl 20.00 har jag hållt på att baka, och min syster har hjälpt mejj.
bakade cupcakes och muffins med hallon och blåbär i :)),
bjöd mamma och jocke på de sen, dom tyckte de va mkt mkt mkt gott ! :D, haha, jag och mamma ska starta ett fik, så vänta bara (h) höhö :) .


cupcakes
bär-muffins


yummi :D

gjort av :



nu sitter jag här, imorgon ska vi till fjällbacka, ska tydligen bli bra väder där så ifs blir de att sola och bada, kolla lite i småbutikerna :), så de blir inte så mkt bloggning imorgon.

Ha dt! :>

xoxo, N.♥

Kommentarer
Postat av: marina

mums! jag kommer och fikar på ditt fik i framtiden då ;) haha

Datum:2009-07-19 Klockan:22:26:54
Postat av: Kim

om du träffar lukas i fjällbacka får du hälsa :D<3

Datum:2009-07-19 Klockan:22:26:54
Postat av: josephine

det där såg inte helt fel ut!:)

Datum:2009-07-19 Klockan:22:26:54
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback