era frågor får ett svar ! :) ..

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03

1. Varför började du blogga ?
Alla andra hade de nästan, haha :), så de va nog för grupptrycket, och så ville jag prova något nytt istället för att hålla hus på bilddagboken hela tiden ! :)

2. Vad fick dig att blogga ?
Det verkade kul :)

3.  Vad är din favorit färg ? :)
rosa såklart ! :D

4. Vad är de bästa och sämsta med att blogga ?
hm... de bästa är nog att alla kan läsa den och att bloggen faktiskt kan bli stor och känd, och att man får många besökare :), de sämsta är nog att de tar ett tag att jobba upp sig till många trofasta besökare.

5. Varför är du så j*vla söt ? :o , ily :*
Är jag ? , näe jag tycker inte de är ngt speciellt med mej ? ^^, där emot så är du söt ! :D

6. Hur lyckades du bli så bra på att blogga ? :o
Jag uppdaterar mig väldigt ofta, kommenterar många andras bloggar, även de kända bloggarna :) .

7. Hur många läsare brukar du ha varje dag ? :)
oh, de är olika från dag till dag, men de ligger väl runt 45-102 :)

8. Varför började du blogga ?
jo som sagt, för att många andra hade de, och de verkade lockande så jag ville prova något nytt istället för att hålla hus på bilddagboken hela tiden ! :)

9. Hur länge har du bloggat ?
senn början av april 2009 :)

10. vilka bloggar läser du ?
många!, men dagligen så läser jag: aamaandaaag.blogg.se , paulinadanielsson.blogg.se , desireenilsson.blogg.se , emilialoviisa.blogg.se , ellenakesson.blogg.se , saraemiliae.blogg.se , naztysbunny.blogg.se , foki.blogg.se , carrosfashion.blogg.se :)

11. Vad är en intressant blogg för dig ?
En intressant blogg för mig är en som skriver om mode, tips och lägger upp ganska mycket bilder :)

12. Hur gammal är du ?
14 år och 4 månader

13. Kollar du på något speciellt tv program som du följer ?
japp, andra avenyn fast nu är de ju uppehåll men de kommer tillbaka igen 8september ! :)

14. Sportar du ?
nej, men ska börja på dans till hösten .

15. Planer inför sommaren ?
Vara med mina vänner, åka till skara sommarland, åka till kusten :)

16. Gör du dina egna bloggdesigner ?
nejj tyvärr inte, jag är kass på sånt :(, men ska försöka lära mig !

17. Hur blev du så himla söt ? :o <3
tycker inte jag är så olik andra ;), har väl ärvt de av min mor ;) haha !

18. Vilken fin design du har ! :) har du gjort den själv ?
tack !, nejj tyvärr :/

19. Vilka är de 3 bloggarna du läser dagligen ?
Jag läser mer än 3 bloggar dagligen :), men en del av dom är aamaandaaag.blogg.se , paulinadanielsson.blogg.se , carrosfashion.blogg.se :)

20. Hur kommer de sig egentligen att du började blogga ?
Hörde att de flesta hade de, så jag blev nyfiken och ville prova något nytt istället för att hålla hus på bilddagboken :)

21. Har du något knep till "nybörjare" för att få fler läsare ?
Hålla sig uppdaterad, skriva om de du själv skulle vilja läsa om i en blogg, kommentera andras bloggar, även dem kända bloggarna ! :)

22. Vad är bäst med sommaren och vad är sämst med sommaren ?
Det bästa är de fina vädret så att man kan sola och bada !, äta glass och vara med vännerna :), de sämsta är alla dessa småkryp som myggor, getingar och humlor

23. Vilka är dom 5 bästa bloggarna du läser ? :)
Jag läser ju egentligen fler än 5, men de 5 bästa är: carrosfashion.blogg.se , aamaandaaag.blogg.se , paulinadanielsson.blogg.se , desireenilsson.blogg.se , foki.blogg.se

24. Vad är de bästa med dig själv ? ;)
min kropp och längd, jag trivs med att vara kort ! :)

25. Vem är den bästa kompisen du någonsin haft ? :)
ellen :),, och du är ju en himla bra kompis också ! ;D

26. Vad hatar du mest i hela världen ? x)
folk som ljuger och går bakom ryggen på en, krig och sjukdommar !

27. Vad tycker du om mig ? :) ( emilia )
Jag tycker du är en underbar vän ! :D du är bland dem bästa vännerna jag har :), vi har måga minnen, men nu va de längesen vi va, men vi ses ju v29 ! :D , du är grymt söt och snäll :)♥

28. Var shoppar du mest kläder ? :D
på gina tricot ! :D♥

29. Hur lång är du och hur mkt väger du ?
jag är ca 1.54 eller så va de 1.55.. och väger 35kg ( pinsamt lite :$ ..

30. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen ? ;p
en bild på mig ;) haha

31. Vad har du för ring signal på mobilen ?
the queen med velvet :)

32. Har du blivit full någon gång ?
nejj de har jag inte.

33. Hur många besökare har du per dag ?
de är väldigt olika, men de ligger runt 45-102

34. Har du något mål med att blogga ?
Ja självklart ! :D, mitt mål är ju att min blogg ska bli känd och att jag kommer med på toplistan :)


sådär, de va alla era frågor ( med tjock text ) :D, hoppas ni fick bra svar på dem :) .




Kommentarer
Postat av: NADJA- nadiaz.blogg.se §

Hehe tack :)

Vem har designat din blogg :)

Den var sjukt fiiiiin :)<333

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03
URL: http://nadiaz.blogg.se/
Postat av: NADJA- nadiaz.blogg.se §

jaha okej kostar det ngt ?

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03
URL: http://nadiaz.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv okej jag har runt 120 :)

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: sabiha

Shit, vill du ha lite fett från mig kanske ?:D

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

nu är du med och tävlar om veckans blogg .Det är bara en röst er person och nu ska du länka till mig i ett ilägg. den som får lest röster vinner .Vinnaren koras på onsdag .Så nu får du be andra att rösta på dig :)

Datum:2009-07-06 Klockan:18:00:03
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback