torsdag ser ut följande : ..

Datum:2009-07-23 Klockan:13:47:47
Hejj på er sötnosaar ! :) ♥

inatt somnade jag vid tre, låg och kollade på 3 filmer :) ( omdömmen om dom kommer i ett annat inlägg senare ) .
skulle upp rätt tidigt idag eftersom vi skulle hämta syster thelma hos en kompis och sen åka och fika.
shit va segt de va att gå upp ! , ställde klockan på halv nio men gick upp halv tio .
Nu sitter jag här, nyss ätit middag. Ska också snart ringa eurosko i uddevalla och se om dom har ett par skor jag letar efter :) , sen blir de nog att koppla in sing star ? :), är riktigt sugen på de !, de va längesen. sen åka till steffi (?) :) .

ha en fortsatt bra dag ! :D

xoxo, N.♥

föressten tack för tipsen ni gav mig i de inlägget "tyck till" :) , jättekul att veta vad ni önskar, ni får gärna önska mer saker , go for it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback