tummen ner för dåligt väder

Datum:2009-07-06 Klockan:13:33:04
Hello ! ♥

Jag trodde jag skulle somna runt tolv om inte innan tolv, men jag va så inne i frida tidningen så jag glömde av vad klockan va och sen när jag hade läst klart den så va klockan ett, aja de gjorde ängå ingenting eftersom att idag har jag fått sova ut ! :) sov till elva. Åkte ner till biblioteket och lånade ngn bok och hyrde 3 filmer :), perfekt väder till att kolla på film idag, och självklart blogga ! :D, tummen ner för dåligt väder (N) !.
Jag har äntligen lärt mig lite om bloglovin :D haha, så för er som har frågat om vi kan följa varandra på bloglovin så kan vi detta :).

Ha en bra dag !

Kram !, N.♥

frågestunden avslutas 17.30 , så passa på att fråga mer frågor nu ! :)

Kommentarer
Postat av: sabiha

Svar; men kul att flytta så långt ? :S Okejokej :D Ja okej bra att veta :D Men hahahah, ofta man betlar de för ett par shorts x'D

kram! ;]

Datum:2009-07-06 Klockan:13:33:04
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback