uselt av mig.. - en bra avslutning på de hela

Datum:2009-07-10 Klockan:23:52:37
Godkväll ! ♥

jag är hemskt ledsen över denna usla uppdatering ! :( , men internet har vart konstigt hela dagen, men nu, äntligen nu funkar de !
nyss fick ni se bilder från igårkväll/inatt och idag :) .
innan på dagen vid fyra så badade ellen och sara i havet medans jag kollade på, kallt va de ! ,heheh, sen duschade vi och gjorde iordning oss, jag och ellen köpte kebab tallrik, sen kom sara igen, vi cyklade till glommen där de va tivoli ! :) massa massa kul va de ! :D, vi åkte en karusell 2 gånger, den va så himla kul ! :D sen spelade ellen på chokladjul men hon vann inget tyvärr. cyklade där ifrån vid kvart över nio, sen cyklade vi bara runt lite. avslutade med att vi små bråkade ... men de behöver vi inte dra upp här :) allt är okejj nu . Men de va en bra avslutning detta !
och sakar er redan.
nu sitter jag i en husbil i falkenberg hos min farmor och farfar, imorgon blir de att åka till ullared.

Kram ! , N.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback