mina omdömmen !

Datum:2009-07-23 Klockan:22:40:59
här kommer då omdömmena om de 3 filmerna :


hsm3 , har sett den innan, men den är ganska bra :), man vet ju vad dom handlar om , de är alltid så i dom filmerna att dom ska göra en musical, sharpay ( ashley tisdale ) försöker förstöra för gabriella ( vanessa hugdnes ) och troy ( zac efron) , en massa trassel händer men slutar sen med att allt blir bra igen.



bara bea . är en typisk ungdomms-film, enligt mejj :p. de handlar om 4 tjejers tonårsliv och allt som rör sejj i deras vardag, som t.ex kärlek, killar, vänskap m.m , den är bra och rolig emellanåt :), värd att se för den som inte sett den redan :).




save the last dance , är nog den bästa filmen jag sett ! , helt ärligt, ni måste bara se den ! , den handlar om en tonårstjej som gett upp hoppet för balett p.g.a att hennes mamma omkom i en bilolycka, hon flyttar till sin pappa och börjar ny skola, nya vänner och allt !, träffar en kille som lär henne hip hop dans, och hjälper hennes väg mot hennes balett som hon sedan återvänder till.
den är också lite sorglig, tycker jag iallafall ;) , jag är en sån som har lätt till att gråta till filmer, haha, nästan så jag börjar gråta till hsm x) haha ja jag vet.. thats me  ! .
för mejj så tolkas denna filmen som att alla är lika mkt värda hur man än ser ut , kärlek, vänskap, och att man inte ska ge upp hopper om något man riktigt älskar

någon som sett någon av dessa filmer ? , isåfall, vad tycker du om den/dom ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback