back home

Datum:2009-06-13 Klockan:19:06:07
Hello ! , Va i borås idag ju, kul d :) . när vi kom dit så åkte vi till knalleland för nora och thelma skulle köpa örhängen, medans dom gick med pappa och gjorde de gick ju såklart jag in till gina och lite sko affärer ^^, på gina hittade jag ett vitt rött randigt linne som man knöt runt halsen :), ( kan visa bild på den sen ) kostade bara 79kr , pappa äe min plånbok ;) . sen åkte vi hem till en, och de va kul, dom hade bamse stor hund ! och då menar jag verkligen bamse stor den va lika lång som upp till mig på magen ! . haha. efter de åkte vi till tågcentralen och beställde tågbiljett till mig , ska ju åka tåg till ed sen på torsdag . När vi kom hem åt vi tacos , igen :p . och nu händer dt  inte mkt .

ha en bra kväll<3 , pussar ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback