bästa vän - 2 enstaka bilder men en bild säger mer än 1000 ord ;)

Datum:2009-06-12 Klockan:14:38:06

fikade mormors goda tårta innan ! godare tårta finns inte :) haha . just nu gör jag ingenting, väntar på att åka till pappa och sen lena och vara med min allra bästa vän ! :)) .


skolavslutnings outfit !


ellen va också söt idag på skolavslutningen ! :)) <3
i bakgrunden kan man se jonathan i svart hår och jämte albin t .

tog tyvärr inte mer bilder ;( , de va helt fullt upp med annat, men de va massa andra som har bilder från klassen så de kanske finns någon som kan skicka lite bilder :) . :*


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Jag ska ju också flytta fast bara från förorten och in till stan men jag har varit osams med mina bästavänner men vi blev vänner nu på skolavslutningen så det var verkligen jätte fint! Fattar att det blir svårt att flytta så långt ifrån dina vänner för dig:( Supersnygg outfit föresten!:)

Datum:2009-06-12 Klockan:14:38:06
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback