borås borås boråååås

Datum:2009-06-14 Klockan:19:29:03
helluu, har vart i borås hela dagen, eller är fortfrande i borås. Va med cleo , hennes dotter och pappa med deras hund för den skulle para sig med en annan ^^, men de gick inget vidare :p haha , ja jag måste ju faktiskt berätta lite vem cleo är, pappas tjej, jätte snäll är hon , hon har faktiskt vart med i melodifestivalen och haft ett band :> har nyss lyssnat på när hon sjöng sing star, ja ni kan ju tänka er, super bra sjunger hon ! . om man bara kunde sjunga som henne asså ^^, sten coolt asså ;) .
Men snart ska vi hem , kolla på film kanske , imorgon ska jag sova över med sara, sen åker vi till borås på tisdag ! (Y) :)).

skönt att slippa tänka på skola ! :D , jag tänkte innan " hm.. idag är de söndag.... imorn är de måndag , NEEEEEJ faan skola :S , ... " fast så kom jag ju på att vi har sommarlov ;) yummi ! .

ha en bra kväll , pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback