godmorgon !

Datum:2009-06-13 Klockan:10:37:49
Godmorgon ! . jag och ellen la oss vid halv ett eller ett ? :)) , vi låg och prata om massa saker . Sen somnade vi. Men vaknade 06.18 för att elita kom in till sovrummet och väckte oss ! -.-  jippie ! verkligen, men hon va ganska lugn och kom in med sin kudde och la sig i mitten :)), men jag vet inte om hon somnade om , men de gjorde iallafall jag ! ^^, vaknde sen igen vid 07.18 och sen vid halv nio och då gick jag upp . Åt frukost, duschade, gjorde iordning mig. sen åkte ellen hem vid tio och jag ska snart åka till borås :), väntar bara på att pappa ska hämta mig snart .
Föressten igår satt jag och ellen och kastade saker på jompa när han pratade i telefon ! :D de va riktigt kul xD speciellt när jag kastade ett godisägg och fick fullträff i huvudet och studsade ner till golvet ! xD huvudet lät en aning ihåligt , haha ;) .

Jag kan fortfarande inte fatta att de är sommarlov :D sååå härligt liksom ! detta har man väntat på verkligen :)) <3 .

Ha dt<3 , pussar ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback