godmorgon sötbarn ! ♥

Datum:2009-06-22 Klockan:10:26:49
godmorgon !
första natten i de nya huset i min egna stora säng har jag sovit i inatt !, skönt de :)), sova i ett nytt rum. I ♥ it !
vaknade vid nio. Låg kvar i sängen och tänkte på en massa saker, b.la att vi ska hämta ellen i uddevalla idag ! :D<3 åh en vecka med ellen!, ska bli grymt kul asså.
Ska snart göra iordning mig. och vet ni `?, idag är de bad och sol väder !! :D,på med shorts och linne. Imorgon blir de att ligga på stranden och steeeekaa (H) , häärliigt.

och föressten glöm inte rösta på mig på carrosfashion.blogg.se !! :).

pussar :*, n.<3

Kommentarer
Postat av: emilia ryden

Åh så mysigt!

Fint väder och allt! det är det här med!

Jag har redan röstat på dig!(Y) jag är bäst! go emilia!;);)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Datum:2009-06-22 Klockan:10:26:49
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback