kusin sötaste vitamin !

Datum:2009-06-09 Klockan:21:15:38

Innan va jag hos elita ( min kusin ) lena ( min faster/gudmor ) och jompa ( hennes kille ) , Elita är bara så himla söööt ! ska visa bild på henne någon gång, de kan jag lova ! :) hon är 3 år , hon är min kusin sötaste vitamin ! :)<3 . Ska nog sova hos dom på fredag så hon inte saknar ihjäl sig ;) hon ville inte jag skulle åka hem innan.
Sover hos pappa inatt, åt pizza innan ( :$ ) hehe, kanske kolla på wallander - hämden snart .
Kollade nyss på Paris Hilton´s my new bff , nästan lite överklass i töntvarning de där , haha ;) , men samtidigt kul att kolla på , hur kan detta gå ihop egentligen ? ^^, .. hehe
Men jag tror iallafall att jag har bestämt mig , ni ser nog en nellie med helblont hår en dag :) , resultatet visas imorgon !  .

godnatt :*

ååh va jag bara vill att de ska vara fredag och ha hela 10veckors sommarlov !! :D<3


 jag vet att jag visat denna bilden innan och den finns på bloggen, men fick detta armbandet idag av min faster :), men de är bara de att pappa har beställt ett likadant ^^, menmen, alltid bra att ha 2 kanske ? ;) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback