kvällen

Datum:2009-06-19 Klockan:23:50:18

Godkväll.
sitter i soffan just nu och halvkollar på rånarna på tv4 film, har sett den innan men den är ganska bra ändå :).
Ikväll har de bara vart lugnt, spelade kubb med hampus nora och thelma innan, jag och thelma va i lag , och gissa vilka som vann ? (aa) , joo men visst , thelma och jag proffsen asså ! (H) , vi vann överlägset, kasta ner 4 stycken medans dom bara hade kastat ner en ;) skicklighet :p haha.
Imorgon har jag bestämt mig att jag inte ska sova så läänge som jag gjort hittills, för imorn ska vi nog till gräbbestad, en söt liten stad, fint och gå där vid den stora bryggan vid hamnen :), har inte vart där så många gånger.
Sov gott alla !<3

pussar :*, n.<3



bild på när jag och sara bada :)


en bild på mig och sara får avsluta kvällen ;-) .


Kommentarer
Postat av: amanda

Glad midsommar på dig med! :)

Nej det har jag inte sett, men tack så jätte mycket, snälla du! :))<3

Datum:2009-06-19 Klockan:23:50:18
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback